מוטי בבצ'יק / בריאות: ליצמן נלחם במזון המזיק, אבל שכח את העישון - בריאות ... - פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q.

מוטי בבצ'יק / בריאות: ליצמן נלחם במזון המזיק, אבל שכח את העישון - בריאות ... - פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q.. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק:

בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר.

גבינה צהובה, תרופות - וכסף לחסידות גור: כל כוכבי פרשת ...
גבינה צהובה, תרופות - וכסף לחסידות גור: כל כוכבי פרשת ... from img.haarets.co.il
בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות.

מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום:

מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה.

גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה.

זופניק בכיכר • התמונות והנייעס של השבוע - כיכר השבת
זופניק בכיכר • התמונות והנייעס של השבוע - כיכר השבת from s1.kikar.co.il
הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0.

האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות.

אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה.

מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. הו הא מי זה בבצ'יק: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. Your browser does not support html5 video.

בבצ'יק : בעולמם של חרדים: הרב הצדיק מגור ר' שלמה צבי אלתר ...
בבצ'יק : בעולמם של חרדים: הרב הצדיק מגור ר' שלמה צבי אלתר ... from img.mako.co.il
מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. הו הא מי זה בבצ'יק: נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. Your browser does not support html5 video. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב.

אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן.

הו הא מי זה בבצ'יק: החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016.

Posting Komentar

0 Komentar